Anasayfa Blog Sosyal Medya Sosyal Medya Reklam Çalışmalarım Bana Ne Şekilde, Ne Sıklıkla Raporlanacak?

Sosyal Medya Reklam Çalışmalarım Bana Ne Şekilde, Ne Sıklıkla Raporlanacak?

Sosyal Medya Reklam Çalışmaları Raporlamaları Nasıl Yapılır?

Sosyal medya çalışmaları, profillerinizin açılması, profillerinizde gerekli bilgilerin bulunması, profillerinizde düzenli olarak paylaşım yapılması ve sosyal medya reklamcılık hizmetlerinden bilginiz dahilinde yararlanılması gibi hizmetleri kapsamaktadır. Sosyal medya reklam çalışmalarına harcanacak olan bütçeyi bizzat kontrol edebilmeniz ve her şeyden haberdar olabilmeniz için, hesaplara sizin kredi kartınızın tanımlanması mümkündür.
Sosyal medya platformları, reklamların yönetilmesini ve reklamların dönüşüm oranlarının incelenmesi için Business kullanıcılarına özel bir panel sunar. Bu panel üzerinden hangi reklam modelinin daha başarılı olduğunu, daha çok sayıda tıklama aldığını, bu reklama tıklayanların demografik bilgilerini ve reklamların ne kadar bütçe harcadığını incelemek mümkün hale gelir. Sosyal medya hesaplarının kendi analiz platformlarının dışında dijitalajans, kendi geliştiricilerinin ürettiği çeşitli özel dijital araçlar kullanarak da çok sayıda analiz yapar.

Sosyal Medya Reklam Çalışmaları Analizleri Ne İşe Yarar?

Sosyal medya reklam çalışmaları ile ilgili elde edilen analizler, reklam modelini değiştirmeye, reklam bütçesi dağılımını yeniden belirlemeye, reklam içeriğini şekillendirmeye, reklamı kaldırmaya, yeni reklam yayınlamaya, hedef kitle ayarlarını değiştirmeye karar vermenizi ve bu kararların stratejik olarak size en iyi dönüşümleri getirmesini sağlar. Sosyal medya reklam çalışmalarının sonucunda elde edilen analizler dijitalajanstarafından detaylı olarak incelenir ve dönemsel olarak yeni reklam planları ortaya konulur. Bu reklam planlarının en düşük bütçe ile size ve markanıza en yüksek faydayı sağlayacak şekilde dizayn edilmesine önem verilir.

Sosyal Medya Reklam Çalışmaları Ne Sıklıkla Rapor Edilir?

dijitalajans, yapılan her reklam modeli ile ilgili sürekli olarak analizler gerçekleştirir ve durumun gidişatını kontrol altında tutar. Raporlama ise, ajans ile markanızın belirlediği aralıklarla size sunulur. Raporlama size sunulurken çeşitli grafiklerden, istatistiksel değerlerden, yorumlardan yararlanılır. Bu değerler, yorumlar sonucunda gelecek ile ilgili reklam modeli fikirleri marka temsilcileriniz ile paylaşılır. Bu sayede interaktif toplantılar yapılmış olur ve sosyal medya reklamcılık sürecine doğrudan dahil olmanız sağlanır.

Sosyal medya reklam çalışmalarının rapor edilme sıklığı konusunda dijitalajans’ların kesin bir kuralı bulunmamaktadır.  Markanızın sosyal medyada temsili ile ilgili kafanıza takılan her soruyu dilediğiniz zaman bize iletebilir, durumun gidişatı ile ilgili endişeniz olduğu her an görüşme ayarlayabilirsiniz. Düzenli rapor görüşmelerinin ne sıklıkla olacağını ise birlikte belirleyebiliriz.

Yorum Ekle

Yeşilce Mh. Dalgıç Sk. No:334418 Kağıthane / İSTANBUL
Sosyal Medyada Takip Et

Hızlı Menü

BumerangData bir İTÜ Çekirdek girişimidir.

© 2024 DijitalAjans.Info.tr. Tüm Hakları Saklıdır. | Powered By BUBERKA