Anasayfa Blog SEO Site İçi SEO Yaptıktan Sonra Ne Yapılmalı?

Site İçi SEO Yaptıktan Sonra Ne Yapılmalı?

Site içi SEO sadece başlangıç. Bugün sizlere sayfadaki tüm öğelerinizi optimize ettikten sonra SEO’da ne yapmanız gerektiğinden bahsedeceğim.

Çoğu insanın aklında bu soru var:

Site içi SEO bitti şimdi ne yapmalıyım?

Sayfa İçi Optimizasyon Sadece Başlangıç

Çoğu SEO, sayfa optimizasyonu ile başlar.

Sitenizdeki kod sıralamanızı sağlamayabilir, ancak kötü kod bir sitenin sıralanmasını kesinlikle engelleyebilir. Birçok nedenden dolayı bir SEO yapılmadan bir sitenin kodları düzenlenmelidir. Sitenin koduyla çalışmak, bir SEO’nun sitenin genel yapısına aşina olmasına yardımcı olur; bu, optimizasyon sürecinin diğer bölümlerinde ne yapılacağını anlamak için gereklidir.

Her Kelime Bir Şey İfade Eder

Ben, bir sitede kodlama sorunları giderildikten sonra içeriğe geçmeyi seviyorum. İçerik yapmak için içerik oluşturmak mantıklı değildir. Site ziyaretçilerinize gerçekten değer katan kaliteli içerik oluşturmanız gerekir.

Bazen bu durum, doğrudan satış yapmak için tasarlanmamış içerik oluşturmak anlamına gelebilir. Düşünce liderliğini kuran, ancak sıralamak istediğiniz anahtar kelimelerin ve ifadelerin çoğunu içeren içerik oluşturmak, bir SEO ‘nun en verimli kullanımıdır.

Bir e-ticaret siteniz varsa, ürün açıklamalarınızı genişletmeye bakın, ancak aşırıya kaçmamaya dikkat edin aksi taktirde dönüşüm oranınızın düştüğünü görebilirsiniz.

Backlink İnşaaları

Kendiniz her zaman yeni backlink oluşturabilirsiniz ancak hiçbir zaman yeterli olmayacaktır. Wall Street Journal veya New York Times gibi kaliteli bir siteden gelen bir bağlantı X kişisinin blogundan gelecek olan 1000 bağlantıdan fazlasına eş değerdir.

Bağlantı inşaa etmek zordur; zaman, yaratıcılık ve bazen biraz da şans gerektirir. Birisi bana SEO işinde yapacak bir şey kalmadı diyorsa backlink sayılarına ve kalitesine bakarım.

Sitenizde şaşırtıcı derecede iyi bağlantılar olsa bile, her zaman daha fazlasını ekleyebilirsiniz. Sağlıklı ve kaliteli backlinkleriniz varsa, diğer alanlarda genişletmeyi deneyin.

Örneğin, siteniz ayakkabılarla ilgiliyse ve ayakkabılarınızın ne kadar harika olduğu hakkında konuşan binlerce bağlantınız varsa, basketbol ve belirli ürünlerin performansı hakkında bağlantı almanız sitenizi daha ön plana çıkartacaktır.

İşimiz Asla Bitmiyor

SEO yap ve unut felsefesini uygulayabileceğimiz bir iş değildir.

Her şeyi tamamladığınızı düşünseniz bile arama motorları sıralamaları etkileyen kuralları değiştirebilir. (Örneğin; Google daha önceden anahtar kelime kullanımına dikkat ediyordu fakat artık etmiyor)

Teknik SEO, genel SEO yapbozunun sadece bir parçasıdır.

Sayfa dışı optimizasyona ve içeriğe geçmek, sıralamada başarılı olmaya devam etmenin en temel yoludur.

Yorum Ekle

Yeşilce Mh. Dalgıç Sk. No:334418 Kağıthane / İSTANBUL
Sosyal Medyada Takip Et

Hızlı Menü

BumerangData bir İTÜ Çekirdek girişimidir.

© 2024 DijitalAjans.Info.tr. Tüm Hakları Saklıdır. | Powered By BUBERKA