Anasayfa Blog Reklam Yönetimi Facebook Erişim ve Sıklık Reklamları Nedir? Nasıl Kullanılır?
Facebook Erişim ve Sıklık Reklamları Nedir? Nasıl Kullanılır?

Facebook Erişim ve Sıklık Reklamları Nedir? Nasıl Kullanılır?

Erişim ve sıklık reklamları, öncesinde planlanarak reklamlarınızın kaç kişiye erişeceği ve bu kampanyaların nasıl performans göstereceğini görebileceğiniz ve sonuçları tahmini olarak öncesinden raporlayabilmenizi sağlar.

Facebook Reklam Ölçüleri Kullanım Rehberi | IdeaSoft

Erişim ve Sıklık Nedir?

Erişim ve Sıklık, kampanyalarınızı önceden rezerve ederek nasıl performans göstereceğini, kaç kişiye erişeceğinizi, hedeflediğiniz ve belirlediğiniz hedef kitleye erişmek için ödeyeceğiniz parayı öğrenebilmenizi saplayacak bir kampanya modeli olarak tanımlanır.

Erişim ve sıklık reklamları şu anda yalnızca, aşağıda belirtmiş olduğum pazarlama hedeflerinden biri için bu satın alma türünü seçen reklamverenler tarafından kullanılabilir

  • Marka Bilinirliği
  • Erişim
  • Trafik
  • Post Engagement
  • Uygulama Yüklemeleri
  • Video Görüntülemeleri
  • Dönüşüm

Erişim ve Sıklık Reklamları Nasıl Oluşturulur?

Erişim ve sıklık reklamları için “Kampanya Oluştur” alanına tıkladıktan sonra karşınıza aşağıdaki gibi bir ekran açılır. Bu ekran üzerinden Erişim ve Sıklık alanını seçmeniz gerekiyor. Eğer bu ekranı görmüyorsanız Erişim ve Sıklık alanına erişiminiz olmadığı anlamına gelmektedir, bunun için hesap yöneticinizle iletişime geçebilirsiniz. Ardından Reklam verme amacınızı belirleyin ve devam edin.

Not: Reklamlarınızı ne kadar azaltırsanız erişim verilerinde o kadar düşüş görülebilir ve CPM tekliflerinde artışlar görülebilir. Reklam alanını belirlerlen 3’ten fazla reklam alanı seçmenizi tavsiye ederim.
  • Reklam verme amacınızı seçtikten sonra kampanyanız için toplam bütçe belirleyin. Toplam bütçe reklamınız için ödeyeceğiniz maksimum tutardır.
  • Bütçenizi güncelleyerek erişeceğiniz toplam kişi sayısında da değişiklik olacaktır ve bu kampanya için ödeyeceğiniz CPM ücretini de görmüş olacaksınız.
  • Sıklık verisi ise bu kampanya boyunca reklamınızı bir kişinin ortalama kaç kez göreceğini ifade etmektedir. Bu alanı da kampanya stratejinize ve hedefinize göre düzenleyebilirsiniz.

Aşağıdaki alanda da görebileceğiniz üzere Erişim ve Sıklık dengesini özel olarak seçerek kampanya boyunca bir kişiye reklamınızın kaç defa göstermek istediğinizi belirleyebilirsiniz. Kampanya stratejilerinde en doğru sıklık üst sınırını belirlemek oldukça zordur fakat önceki kampanya türlerinden elde ettiğiniz sıklık verilerini dikkate alarak bir yol haritası da belirlenebilir.

Erişim ve Sıklık Reklamları Neden Kullanılır?

  • Kampanyanızı daha fazla kullanıcıya eriştirerek yeni kullanıcı kazanmak istiyorsanız
  • Reklamlarınızdan elede edeceğiniz erişim rakamını merak ediyorsanız,
  • Yeni bir ürün ve hizmeti daha fazla kullanıcıya tanıtmak istiyorsanız, bu reklam formatını seçebilirsiniz.

Yorum Ekle

Yeşilce Mh. Dalgıç Sk. No:334418 Kağıthane / İSTANBUL
Sosyal Medyada Takip Et

Hızlı Menü

BumerangData bir İTÜ Çekirdek girişimidir.

© 2024 DijitalAjans.Info.tr. Tüm Hakları Saklıdır. | Powered By BUBERKA